oferta ślubna

Co wchodzi w skład reportażu?

W skład reportażu wchodzą:

- przygotowania w domu Pana Młodego,

- przygotowania w domu Panny Młodej,

- ceremonia ślubna w Cerkwi, Kościele, lub urzędzie stanu cywilnego,

- Plener ślubny (może zostać zrealizowany innego dnia),

- Reportaż z wesela do końca oczepin.

W jakiej formie, kiedy i ile zdjęć otrzymujemy?

W przeciągu 60 dni od wykonania ostatniego elementu zlecenia otrzymują Państwo:

- minimalnie 500 cyfrowych, wyselekcjonowanych, poddanych starannej, autorskiej obróbce zdjęć,

- 100 odbitek w formacie 15x23,

- Płócienne, ozdobne pudełko na odbitki z pendrive’m.

Dodatkowo mogą Państwo zamówić:

- Drewniane, ozdobne pudełko na odbitki z pendrive’m (zamiast płóciennego - koszt bez zmian),

- Foto książkę (+400zł),

- Płócienne, ozdobne pudełko na foto książkę (+150zł).

Wszystkie te rzeczy mogą Państwo obejrzeć na spotkaniu ze mną, co ułatwi Państwu podjęcie decyzji jaka forma pamiątki ze Ślubu będzie najodpowiedniejsza.

Gdzie wykonuje Pani zdjęcia?

Nie ma ograniczeń co do miejsca, mogę być z Wami wszędzie, nawet w Rzymie! W Białymstoku i miejscowościach w promieniu 50km od miasta nie są doliczane żadne dodatkowe koszta. Dalej cena reportażu wzrasta o koszta dojazdu.

Kiedy realizowany jest plener?

Plener standardowo realizowany jest w dniu ślubu. Na specjalne życzenie jednak może zostać wykonany innego dnia w dowolnym miejscu. Dodatkowy koszt w takim wypadku zależny jest od miejsca wykonania pleneru. Tu podobnie jak przy reportażu nie ma ograniczeń co do miejsca. Mogą je wybrać Państwo, lub skorzystać z którejś z moich propozycji.

Ile kosztuje reportaż ślubny?

Bazowa cena całego reportażu obejmującego przygotowania, ślub i wesele wraz z plenerem w dniu ślubu wynosi 2800zł. Jednakże ze względu na elastyczność oferty i dopasowanie jej do Państwa potrzeb cena zawsze ustalana jest indywidualnie. Może być zarówno niższa (przykładowo przy rezygnacji z przygotowań) jak i wyższa (przykładowo przy wyborze fotoksiążki). Zależy ona od wyżej wymienionych punktów, czyli:

- wydarzeń, które wejdą w skład reportażu,

- tego co otrzymają Państwo ode mnie po wykonaniu zdjęć,

- miejsca w którym odbywa się reportaż,

- czasu i miejsca wykonania pleneru ślubnego.

Zawsze każdy szczegół ustalam z klientami indywidualnie tak, aby jak najlepiej dopasować swoje usługi do Państwa oczekiwań oraz finansów.

Jak wygląda rezerwacja terminu i podpisanie umowy?

Umawiamy się wstępnie telefonicznie lub mailowo co do opcji reportażu. Następnie na spotkaniu osobiście ustalamy dokładne szczegóły i wszystko co ma się w nim zawrzeć. Podpisujemy umowę, Państwo wpłacacie zaliczkę w wysokości ok. 30% całkowitej kwoty. Zaliczkę można wpłacić gotówką przy podpisaniu umowy lub przelewem do 7 dni od jej podpisania. Państwo decydują. Od momentu otrzymania przeze mnie zaliczki termin jest zarezerwowany.

Czy pracuje Pani sama?

Zazwyczaj mam ze sobą asystenta, dzięki któremu moja praca idzie dużo sprawniej i szybciej. Zapewnia on również dodatkowe ujęcia, jako że sama nie mogę być w kilku miejscach na raz. Asystent nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami co do ceny reportażu. Chciałabym jednak aby on również miał zapewniony posiłek podczas wesela. Rozumiem, że niektórzy z Państwa chcieliby, aby fotograf na ślubie był jak duch – sam i praktycznie niewidoczny. Dlatego to Państwo decydują czy wyrażają zgodę, aby towarzyszył mi drugi fotograf.

Na co jeszcze możemy liczyć podczas ślubu?

Przede wszystkim na miłą atmosferę i moje wsparcie w każdym momencie. Posiadam duże doświadczenie, więc zawsze służę radą i pomocą. Ponadto mogą Państwo również liczyć, że podczas zdjęć grupowych odpowiednio pokieruję i ustawię gości tak aby wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań czy niejasności zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Numer i adres znajdą Państwo w zakładce 'kontakt'.